Saturday, February 18, 2006

dah februari??

anyway...dear my friends..sorry for not updating this blog as i was busy with my life surround me these days. all of u might noticed since i didnt update this blog hehhe..maaflah..ampunlah hehe

hmmphhh... byk juga perkara berlaku semenjak dua menjak ni..sedar tak sedar dah pertengahan februari..fuhh.cepatnya masa berlalu..bukan setakat cepat.teramat pantas...

about me.. there was up and down in me.. biasalah tu..i already get used to it as life goes on...bla bla,,yeah -- ( life goes on! ) hehehe.. (=

aku baru kembalian dari kerja.. closing 1am tadi..nasib baik keja aku lancar tadi..everything was really2 fine and im happy with it..enjoy my job ..customer didnt complain anything ... good lorr..

hmmm..oklah.. ill update later.. mok mandik tok. nasib esok aku keja malam heheh.. best narrr ehh...

No comments: