Tuesday, April 04, 2006

i`m back!!!
dear friends...im back hehe..after a month went to sibu for my course..20 days living away from kuching. i really misses kch a lot! home sweet home..hehe..after few days di kch..suddenly disuruh mengaja rah kem...nampaknya aku perlu berkhidmat untuk negara heheh..22mac aku ke kem..sampey lah aritok..aku mintak cuti 3 hari coz aku dapat tawaran kerja Pembantu Teknik J29 dengan JKR Sarawak...alhamdulillah..syukur kerana aku telah dpt pekerjaan setelah menunggu dengan penuh kesabaran...kesabaran itulah kunci kejayaan cewah heheh... baruk jak pegi medical check up rah poliklinik jalan masjid..adakaaa mok appoinment gik 28apr for check up and x-ray?? then i went to pejabat residen bahagian kuching untuk sain surat akuan sumpah....rm15 baya..rm11 for setem hasil and rm4 for charge akuan sumpah..hehe..janji keja ku siap...esok aku pegi wisma bapa malaysia tingkat 10 anta borang terima tawaran bekerja...mun sempat ptg esok pulang kem lah..semua miak nanyak pasal aku ehehe..
oklah..ada masa aku online gik. tok pun online d cc...pc aku mbak ke kem...aku akan abis mengajar dlm 15april...tangguh mengaja tahun tok loks...mok berkhidmat untuk kerajaan gik hehe...
adios..take care...cau cin cau,,,

No comments: