Monday, July 25, 2005

another off day..*sigh*

officially today is my off day..still..i need to go to bing ...huhh... went there bfore 4pm as i need to pass condo`s key to alex...i`m not going to keep it till wednesday. after all i`m off for two days mah.. hehe.. rela ke bing semata mok kuar just for the matter of buying top up cards for my hp huhuhu...2 hari di umah jak..bagus aku top up credit so that i can berhubung dengan dunia luar..chewahhh... macam lah aku tok di ceruk rantau pedalaman yang menusuk kalbu hahaha...

macam biasa off day bila stay di umah nang membosankan.. bilit mengambur kedak neraka..aku rasa antu pun takut nangga huah hah hah aha... bila lah sipat kerajinan aku akan mekar dengan mengemas bilit nok mengambur nang kedak SIAL! haha..even my mom dislike to enter my room hehehe...bilit orang bujang lerr ..paham2 jak lah..doakanlah kerajinan aku akan timbul esok kah hehee..

hmmphh...yalah keja aku mun off day bosans...tido..tido...rancangan rah tv ya kedak apa jak lah...sik entertaining lalu ehh..mun di umah abang aku ya dapat juak menambahkan ilmu nangga discovery channel..national geographic kah...hehhe ,....mun sik online jak lah aku tok. dahla streamyx lom apat diektibet..tensen dan mahhh sa nyawa tuk arghhh.....

palak aku penin..sakit perut gilak2 masa bangun pagi tek..nang apalah..rupanya maybe coz the food that i had eaten yesterday afternoon...luckily aku ada ubat cirit ngan dehydration salt..every house must have it! importantey mahh nang perlu ada..tok dah ada muak kit...alhamdulillah.. =)

most probably i`m going to bring my mom to bank tumolo..pay day for govern servants..hehe..ada harapan ngepow tok hahaha...kering gilak2 aku bulan tok..really out of budget..i think i really need a personal financial adviser chewah...nakka best mun ada personal financial adviser..cute gurl hahaha..ujong2 bergerek nak? haha..har har har..mengarutnya aku..

gtg...daaaa

No comments: