Wednesday, July 27, 2005

on call !!! =)

tuesday

today is my 2nd off day... bangun kol10 hehe..macam sekda beza off day atau sik..tauk bangun akhir mun keja malam. unless keja opening shift mok bangun awal ckit lah hah..

dengan angol2 macam biasa online lok..check friendster..bla bla.. hehe..dalam kol2.30 gia pandey rasa ada semangat inkuiri mok ngemas bilit ku mpun haha..mimpikah aku? di alam maya atau fantasikah aku? huahaha.. at least aku ada start ngemas hehe..nang ok ckit lah.. what i can say aku dah ngemas dlm range 40-45% tahap kekemasan bilit huhuhu...gembiranya aku..especially dah ngemas part tempat tdo aku. lamak tok aku tdo rah tilam single...a month a go abang aku anta tilam queen size..lalu ditandah jak aku sia tanpa menggunakannya..hehe lalu singkol nyawa tdo k tilam lebih besar malam tadik! lawak nar eh..ekeke

btw.. around 6pm after i half done my arrangements in the room..suddenly mr bar called me.. hehe.. arghh tidak!!! off day ku dirampas keh keh keh...sekdalah...actually baby sekpat trn keja malam tok..coz ninek nya ninggal..so i kena cover for food department tonite..start 7pm to close huhu...nasib bait aku tauk serba sedikit selok belok hal food di bing ya hehe..at least i can handle it laa... cuma apa yang aku paling bencik adalah mun motong tiramisu!!! ekekekee..nang susah lalu..very very very complicated argghh hehe..luckily there was no tiramisu last nite! thanks GOD.... =)

kepak nyawa membasuh dak gelas..tapaks..hehe..suddenly around 11.30pm blackout! tripped lah..something wrong with the system..mesti ada electrical appliances nok rosak..kenak air ka..dunno la..dahla time ya aku tgh nunggu dak tapaks and gelas lam dishwasher machine..urghhh!! start ya aku mesti cuci semua tapaks gelass manually...mok di rinse betul2 so that bau sabun sik lekat..eh bukan sabun...liquid detergent hehe..dahla banyak tapaks gelass ...*sigh* stress nya aku!!! uwaaa!!

haha..mun baby ada malam tok mesti nya ngerepaks hahaha....tapi berkat kesabaran dan usaha gigih aku berjaya selesaikan semuanya hehe...alhamdulillah...syukrann

yang ku pelik..sekda orang order juice malam tok...y haaa?? whatever lah....yang rileknya aku hahaha =p

hmm.....hmmm.....chow loks!!!

No comments: