Sunday, November 20, 2005

damn...

rupanya dah sebulan lebih aku dah sik update blog tok.. ya bok kebizian aku hehe... sebenarnya aku stay rah umah abang aku since raya eve..maknanya hampir sebulan stay sia... dan umah di pending sekadar sebagai tempat persinggahan aku bila ada masa yang dapat dicuri. sukar bagiku untuk memperuntukkan masa online di sini. walau apapun, aku ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada kiman kerana tolong atur my streamyx connection hehe..cet..ingat susah ney atur..rupanya dzul pun coba2 jak atur.. ( trial and error method ) hehe...

my life masa raya..interesting..happy..fun..cuma sik banyak berjarah coz limited gilak time. aku rasa tahun tok lah raya yang paling limited time for me to berjarah... apa boleh buat. 4th day dah keja... what a pathetic raya cewah ( macam lah aku beraya di perantauan ) hehehe... apapun aku pasrah. terimak dengan ati yang terbuka hehe

duit raya adalah juak.. i managed to buy my sony network stick 512mb for rm599... hehe kuat gilak godaan..beli jak lah... alhamdulillah ada rezeki.. so beli lerr nak...dunno wats next hehe...hp kot?

aku keja malam kelak... pagi tek singgah bing karena saya perlu polah cleaning heh... mun sik aku dapat menikmati quality sleep on sunday. once again masa tidurku dicuri hehe.. aku terima takdir ini seadanya heheh

oklah...malas aku mok melalut gik.. mok pulang tabuan..ZzzzzZzzzzz ( mun jakkk oiii )

No comments: