Thursday, August 26, 2004

kuiz lah!!!!! heeh tapi sik belaja...

aku kuar malam tek ( rabu ) ...kuar ngan member aku - zul..bukan kiman ya. he`s my fren la...kawan abang aku .nya ajak aku kuar since nya bok jak balit kch from kursus di penang. nya balit miri gik dis saturday. maka dirik tok gatal2 mok kuar walaupun dah tauk esok ada kuiz ( khamis ) ...dahla kelas kol8 gik ya.. mok bangun awal gik hehehe...
nya called me up around 9pm something.. bergegas la aku ngemas dirik..around 9:30 pm zul picked me up.. mbak aku ke my kampong rah waterpran ya..minum2 jak...sambil beloya pasal kejanya...stress juak dengar kejanya hehe..rupanya bukan senang mok jadi doctor...dahla selalu on call ( 24 hours duty )..kakya selalu bad mood heeh....kesian kesian para doktor di seluruh dunia hehe..tapi big pay lah....bigger gik mun at private hospital lah he he he...
lepak sia nang penuh la kiosk ngan mykampong ya. al maklumla cuti sekolah...hehe...beloya lah aku ngannya sampe la kol 10.30pm..kakya diajaknya aku bejalan ke ujung waterfront rah square tower ( water fountain )..kakya bejalan balit ke 7eleven hehe..jauhnya eh..kepak aku haha..rah 7eleven beli air coz nya mok beli burger katanya. aku on jak. kakya bejalan gik ke carpark wisma bukit mata pusak - standard chartered ya bah. kakya zul madah mok isik minyak. isik lah petrol rah petronas kpg no.6 - seberang saddad court. then went to burger stall in front of bank islam.
kakya ingat tek mok ke masja ka...carik port mok lepak....kakya aku sik tauk cney gik..last2 diembak nya aku ke airport haha..sambil makan burger nangga view airport rah belah air force ya...epot lamak kch bah...nang byk juak keta haha..keta depan kmkorang ya tengah beromen..antap berkaus rupa cermin ya..kakya tunduk jak upa both couple ya...hak hak hak...wayang percuma.....nasib aku sekda handycam kah kah kah..datang la keja jahat aku tok muah muah muah....ahahhaa..
then he fetched me home..aku sik madah ngannya aku ada kuiz esok! haha....malas mok madah..mun madah kompem nya anta aku balit awal..sampe umah lam kol 12.15am hehe....sampeylah kinek tok lom blaja huah huah huah...berhantunya saya ini hehe........keh keh keh keh....anyway ..adios amigos!!

No comments: