Sunday, February 20, 2005

kenak aku malas gilak??

haiyah...since 2 weeks ago dah.. belum gik molah keputusan book flight airasia 7apr ya,.arghh..sampe juak malu aku tok mok call 1-300-9393 ya?? hmmph..makin lamak aku nunggu makin la nait kelak...ujung2 `now everyone can fly` ..aku inda `cannot fly`. mun dah book cepat dapat amik tiket terus. enche iwan dah berik green lite menanggung perjalanan pergi balit ya. teringat kenangan masa aku di kuantan dolok, sebulan lebih di kolej ikip ya..lalu pulang 1 weekend ya. nya nikah mah hehe...dan aku menjadi pengapitnya...malunya akuu time ya akakaka..

gtg now..mok print resume ngan cover letter,..nyuroh che` yuwana semak grammatical error haha...

bai bai..miss ira so much. marek sik sempat main ngannya eh..sempat la ngesak ati ira ya dengan meluk nya kuat2 kakya sikmok melepasnya..aku suka nangga nya menggeliat mok mintak lepas. cute nar juak haha...survival training from ur usu lerr haha...kah kah kah kah

mlm kelak i`ll update dis blog again after watching the apprentice..

guer berundur iya?

No comments: